tyck synd om mig!

Det skulle ju vara så gött att åka hem och ha det trevligt. Vad händer? Jag blir megaförkyld och kan knappt vara nära någon. Halsen och öronen värker och jag blir helt slut i kroppen för att det bara gör ontontont.
Låg i sängen till två idag och läste Svenska Mad.
På tåget hem(inte hemhem) stod jag knappt ut. Det var trångt, varmt och jag ville gråta för att snubben bredvid mig snott min fönsterplats (kan det bli mer i-landsproblem? Nej, jag sa inget, det hade bara blivit bökigt och egentligen brydde jag mig inte).
Sedan fick jag svårt att andas och läste en tågtidning med överdrivet intresse för att tänka på annat.

Nu sitter jag här på golvet och har bunkrat upp med te och hoppas klara av att åka till skolan imorgon (jag har inte tid att missa).

Yay me.

Slut på klagomålen. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0