på promenad åhåhå, genom stan

Tjallalalalalalalaaa.

AAAAH! Varför sjunger jag på en Per Gessle-låt?!
Sick.
I alla fall... Jag tog en välbehövlig promenad. Inte röra på fläsket-promenad (även om det också behövs, tro mig), utan en rensa bort tankar-promenad. Så himla gött.

Här är anledningarna till varför det var så gött:

  • min hjärna går på högvarv och var i stort behov av rensning
  • jag kom ut ur rävgrytet (vilket är jättekul att jag skrev eftersom huset jag bor i heter Räven. Hahahaha...jag är så rolig...eh)
  • kameran följde med. Jösses, jag hade verkligen glömt bort hur avslappnande och roligt det är att fotografera.
  • solen sken för första gången på flera regniga dagar. Då måste man utnyttja den, annars är man dum...i huvudet!
  • denna stad är inte så tråkig som man först kan tro. Alltså om man gillar fina hus och skön natur. Gillar man fest, aktiviteter och rörelse så är den här staden precis så tråkig som man tror. Japp.
  • frisk luft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0