word!

konvergens
paralingvistik
kontext
konglomirans
habitus
empiri
ackomodation
denotation
socialationsagent

Det är bara några få av de ord jag ska kunna förklara imorgon klockan nio.
YE-HA!
Är såhär glad...

AT-2009 obst.blogg.se ©
Ser lite knarkad och finurlig ut, men det är så man blir när man överpluggat.
(ja jag vet, borde fota annat än mig själv men nu har jag ingen kamera på ett tag och då blir det de gamla bilderna som jag inte lagt ut innan= egopics. p.s. blunda och föreställ dig att jag är rödhårig så känns bilden nyare .d.s.)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kunde inte ett enda ord!

2009-10-02 @ 12:30:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

låter ju fint, jag försöker tyda dagisprat, rulla kan betyda snurra, baka, rulla, mat, leka, bulle, pappa och farfar, komplicerat

2009-10-02 @ 12:57:35
Postat av: Anonym

oh jag gillar nya bakrunden :D

2009-10-02 @ 13:00:20
Postat av: pelle

Men vad lätta ord, får ni inget svårare i plugget? ;D haha

2009-10-02 @ 13:33:35
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0