schlutt!

Köpte tentagodis tidigare idag. Sådant som jag ska ha om hjärnan kräver socker de fyra timmar vi sitter inlåsta (åhja så illa kanske det inte är) i tentasalen.
Det råkar bara vara så att den påsen nu är lite mindre full än förut. Ganska mycket mindre full. Hehehehe.

Det blir att knapra morötter imorgon då.

Men jag har faktiskt ett bra försvar! Ett gäng kompisar var här och tittade på Baron Münchausens äventyr och...
nej de åt inte upp godiset.
Jag blev sugen på godiset under filmen och kunde inte sluta tänka på det. Så precis när gästerna lämnat lägenheten kastade jag mig in i skåpen på jakt efter godispåsen (som jag gömt för mig själv, smart) och började sedan vräka i mig sötsaker.

Vänta, det var ju inte en speciellt bra anledning. Definitivt inte då de andra inte fick smaka. Alltså de skulle fått men jag tänkte ju ha godiset till tentan!

Okej, vi glömmer det här och går vidare. Morötter var det ja.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha lycka till imorgon :)

2009-10-02 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0