morsning i buskaget

Nu kan jag nå ut till civilisationen via nätet igen.
Det kändes rätt gött att andas lite östgötaluft i helgen.
Hemma luktade verkligen hem. Det första jag gjorde efter att ha klivit genom dörren var att gå runt i hela huset och sniffa. Det må stinka katt och kompost (som någon borde tagit ut för länge sedan) till och från i vårat hem, men det hör till.
Det andra jag gjorde var att titta på Disney Channel... Ja jag har ju erkänt förut att jag lätt kan fastna framför Hannah Montana och Magi på Waverly place och denna helg var inget undantag.
Återigen, jag vet att skådespelet, manuset och rekvisitan suger men jag gillar det ändå. Det är avslappnande.
Kanske är det som för alla er Greys Anatomy-anhängare. Man behöver inte tänka så mycket, smörjan bara sköljer över en. Så länge man varierar med program som har (lite mer) substans så tycker jag att det är ok. Tack.

Förutom att glo på tv har jag räfsat löv med lilbro och varit på maskerad som den beryktade Salvador Dali (ingen kände igen honom, inte ens när jag sa namnet och nämnde de smältande klockorna och de långbenta elefanterna).

Det var trevligt i alla fall och syster och R ägde maskeraden som Pettson och Findus (sytt av syster, yeah!).

Här ska det vara bilder från helgen men eftersom internet har tagit paus för att gå och basta så får vi vänta med dem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

personligen tycker jag hanna montana ligger långt under greys anatomy på listan över dåliga tv-program

2009-11-01 @ 23:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0