mitt hår blöder!

Eller vänta, det är nog bara hårfärg.



Meh, dumma jag som tog kort på fejset istället för håret. Jaja, nu när jag inte har någon kamera så går det inte att ändra på. Enjoy my face.
Håret dårå: Inte så galet rött som för ett och ett halvt år sedan vilket känns bra, det här kommer inte bli neonorange när det bleks i tvätten. Yay!
Ett naturligare alternativ, ett naturligare ojämt alternativ.
Ja, det blev lite si och så med hur hårfärgen lade sig. Två fetingslingor i nacken är fortfarande blonda och underhåret är gråbrunt. Schnyggt.

Tack o hej// menshåret täkte jag skriva men det låter ju extremt äckligt... Nyponsoppehåret är en mer passande benämning.

Kommentarer
Postat av: dreamtohack

haha märkte att din blogg är konektad med mig haha vad fint...

men hur få jag det att sitta på sida?? alltså om grejen och länkar??



+ haha läskigt fast fint då det röda i ditt hår (som we like:ar) framhäver ett flygplan på en vackert molnig himmel i dina ögon hohooho

2009-09-30 @ 01:03:02
URL: http://dreamtohack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0