hoppsan Kerstin vad du bloggar idag

Det blir så ibland när inspirationen är på topp. Egentligen borde jag ta den här tiden till att skriva en bok, måla en tavla eller sticka en tröja. Men då försvinner plötsligt inspirationen.
Hallå, jag är sämst på att sticka. Det tog för fasen ett år att blir klar med vantarna till syslöjden. Ja mitt betyg sänktes... I alla fall; här är fler bilder på mitt nya hem. Mysbilder.


Först ut är finlampan som jag snott från storebror. När jag ställde upp den i fönstret skrattade pappa och sa att det skulle se ut som en tant bor här. En tant med bra smak i sådana fall.


Fredskalla. Antingen är det en blomma som symboliserar fred och alltså "kallar på freden". Eller så är det en blomma som symboliserar kall fred, ungefär som kalla kriget. Bra analys.


Världens kanske bästa mysljus. Med det här tänt kan jag faktiskt sova!


Om en tjuv klättrar upp på min balkong är det det här det första han ser. Tur att det är mörkt borta vid diskberget.


Kul utsikt. Eller inte. Jag är lite mer för fina träd och porlande bäckar.

Alla bilder är tagna av AT-2009, obst.blogg.se ©

Sedär, någon gång i framtiden ska jag fota ett litet hemma hos-reportage så mina kära vänner får se hur jag bor utan att åka 25-30 mil, men inte förrän hyllan är uppe och saker på sin plats. Fast å andra sidan vore det mer ärligt att fota nu, som det faktiskt brukar se ut...

//the girl who never fick nån post



Kommentarer
Postat av: Anonym

ok nu måste jag komentera också ahaa

Herregud vad vackart hem u har...speciellt första lampan och den andra lamp belysningen...FAN av lampor helt enkelt...AWSOME DUDE!!!

We liki liki!

2009-09-13 @ 21:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0