home at last

Lista (för vi älskar listor) på kvällens aktiviteter:

  1. Satt på en bänk utanför skolan med E och L.
  2. Där satt vi tills vi fick träsmak i baken och kylan kröp närmre.
  3. Jag åt en macka. God, bra blandning (intresseklubben spottar på golvet av förtjusning)
  4. Vi gick in i värmen och satt på olika ställen och snackade om skelett och konstiga handrörelser.
  5. "Hittade" E2 och målade en gädda, en snigel, en cool katt som rökte pipa och ett rådjur i ett svamphus på en vägg.
  6. Kajsa! E2 skrattar exakt likadant som du. Hon skrattar och jag vänder mig om och letar efter dig.
  7. Dansade fult.
  8. Dansade fult med en glad italienare.
  9. Dansade fult med E1, E2 och E3 (bra anonyma namn när alla börjar på E).
  10. Satt på en snurrstol och var nöjd.
  11. Smög runt i skolan för att hitta hemliga gångar. Varför finns de bara i Harry Potter?! *gråter*
  12. Cyklade i kyla och höll på att välta (som vanligt)

Nu ska jag äta en knäckemacka med smör på!


Gårdagens kvällsmat. Så fantasifullt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh, hur skrattar jag? :D

2009-09-07 @ 23:04:51
URL: http://kajsamagdalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0