hakuna matata

Haha. Nä, jag har nog inte ritat så mycket ormar förut...
I alla fall. Uppgiften jag fick av Helén var:

din läxa: Jag vill här att en påse och en orm-man möts i kampen mellan liv och död... de är uppe på en skyskrapa och din inspiration ska vara Hakuna Matata! :S Den du! hat kul med denna!

Jah! Jag tror jag gjorde fyra olika varianter på orm-man. En musklig grön manskropp med kobra-huvud, en människa med äckliga ormdrag (a la voldemort), en man med ormkropp, och så denna.
En orm som är en hane, en man. Hehe, lite fusk kanske men de andra blev så förskräckligt dåliga.
Jo ormen och påsen slåss och påsen försöker strypa ormen här (det är därför ormen spärrar upp ögonen och sträcker ut tungan).
Det glittrar om påsen för att visa att den har en själ (ööööh ja). Bakgrunden består, förutom av skyskrapor, av en djungel inspirerad av Lejonkungen. Den när Simba besöker Timon och Pumbas casa för första gången. Kladdigt målat tyvärr, men jag är trött på den där ormmannen (ok?!).
På en skyskrapa står det "No worries" som hakuna matata betyder.
Några insekter kryper på skyskrapan också, då det är det som Simba får smaka på i låten Hakuna Matata.



Ett kryp fiser; "när han var ett vårtsvinsbarn".


Nu till Heléns uppgift (mohahahaha RICO)...
Ett möte, ett kärleksmöte mellan en clown och en mattant. De ska hålla till i en bowlinghall. Inspirerat av tetris-låten.
Go Helén GO!

//hon som har blyerts över hela handen och ansiktet vid det här laget.



Kommentarer
Postat av: dreamtohack

haha så fint...är det elakt att säga att glittret som ska betyda SJÄL är det finaste med det hela?? haha men det blev en sån känsla -.... liksom lever!! haha



ojj fan vad fin uppgift värstaär ju då MÄNNISKOR!!! usch ahahh men okeej :D denna ska blir kul men jah har mycket med DH tävling till åndag skola och dejt :P aha men jag ska försöka klämma in så fort som möjligt aha ohh ajuste jag jobbar också :P ahaha

2009-09-22 @ 00:22:47
URL: http://dreamtohack.blogg.se/
Postat av: dreamtohack

juste vill klaga på din blogg! hah tat lugnt men lite haha... varför ha en bild på dig själv i vatten?? nej frukt är ju allt det handlar om... Komigen nått frukrelaterat kanske dig själv som en frukt aha skulle vara fint eller om du ska vara i vatten en frukt som varit med dig där nere förlänge?? aha MÖGGEL!!

2009-09-22 @ 00:26:24
URL: http://dreamtohack.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahhhagagagagaghahhahahhaahhhhhhhhhhh

2009-09-22 @ 11:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0