bilder från de senaste dagarna, då jag gjort MASSOR...inte


Uups, jag råkade visst montera ner ett par skåpsluckor. Nu ser det lite tomt ut, men efter att jag fixat med fint papper och skaffat fler snygga burkar och flaskor så kommer det vara smashing. Just det.
Kolla de fula brännmärkena i hyllan över spisen också. Usch, jag är så korkad. Liknande saker har ju hänt när jag varit nära eld. Fixa med fint papper.


En hålslagare. Äntligen! En sån sak som man inte tänker på att man faktiskt behöver.
Och så en mus. Datormus alltså, men den är gammal och råkade bara vara där.


Ständigt dessa solnedgångar.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag kan tipsa om att det är bra att ha tandpetare hemma också. Den dag någonting fastnat, typ en såndär popcornflaga du vet, då är man inte glad >.<

2009-09-20 @ 20:55:47
URL: http://kajsamagdalena.blogspot.com
Postat av: Lindur

min hålslagare är orange

2009-09-20 @ 23:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0