spatsera, del ett

Idag åt jag stekt macka till mellanmål. Det var inte det bästa för magen då jag råkade vara lite för generös med stekoljan. Jag blev väldigt illamående, och mot oljaillamående fungerar bara vatten och en långpromenad. Sagt och gjort, jag gick ut med min nya digitalkamera som sällskap (inte digital systemkamera utan en liten knallrosa plutt) och styrde stegen mot skolan.
Precis utanför mitt hus (ja mitt alldeles egna hus, äger ett hyreshus...):

Tunneln där jag alltid tänker att Eli från "Låt den rätte komma in" ska sitta och vänta. Genom denna tunnel går cykeln megasnabbt och någon dag kommer en mötande cyklist troligtvis krocka med mig.:

Gå:

In på en liten skogsväg, skog!:

Rönnbär som blev fint mönster:

Hittade fina löv. I löv höst. Ha...ha.

Det är nära nu...

TA-DA!

Den gröna massan är full av getingar. En surrande vägg. Detta är huvudbyggnaden i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Linda

vackert hahha fin skola gå till glasriket och ta kort någon gång :)

2009-10-09 @ 10:47:09
Postat av: dreamtohack

FAn vad jag reagerade på leopard (fast grå) och jag ville gå in i dörren efter att ha stå-rullat mot surr-väggen ahahah

2009-10-10 @ 04:09:10
URL: http://dreamtohack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0