kisse kom hit

Dagar som denna, när regnet inte vill upphöra och persiennerna är neddragna. Då saknar jag katterna som mest.

Nemi som alltid klättrar upp och sitter på min axel och spanar och som är rädd för alla utom mig.


Gais-Åke som är extremt klantig och som alltid vill bli kliad på magen. (fast nu har han sprungit bort D:)


Kafka som är helt galet busig och älskar att bråka och jävlas och vill vara självständig men som ändå kommer tassandes framåt kvällen för att sova bredvid mig (eller på mitt ansikte).


Muuuuh, jag vill teleportera mig hem och vara med dem varje dag!
(...självklart vill jag umgås med familj och vänner också...hehehe)


Kommentarer
Postat av: Linda

Gais :(

2009-10-04 @ 16:09:12
Postat av: Kajsa Magdalena

Gais! ): Stackars kissen! Jag saknar också katter, min Samarin!

2009-10-04 @ 20:23:43
URL: http://kajsamagdalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0