I´m a lonesome cowboy and I´m far away from home

Tidigt imorgon innan världen vaknat, när frosten fortfarande biter sig fast i marken, då ska jag vandra den ensliga vägen till tågstationen för att kliva på fröken x2000.
YIPPEIIEIEIE!
Hela torsdag, fredag, lördag och söndag morgon kommer jag spendera i mitt kära barndomshem (för det är väl den benämningen jag ska ge det nu).
Klappa på katterna, krama hela familjen och bara traska runt i nejderna och andas in skogsdoft. Så jäkla gött!
Halloween-fest ska systrami ha. Funderar på att vara utklädd till ett får, eller kanske August Strindberg (vill ju ha på mig den tidsenliga höga hatten som vi har hemma).
I alla fall, datorn hemma kraschade jag precis innan flytten så det lär inte bli mycket bloggande.

xoxo obst


Höll på att glömma! Helén, jag vet att du är i London och lever loppan nu, men när du återvänder till B-ham ska du få rita lite.
Möte steg 3:

En bekräftelsesökande näsapa med smak för ballerinakläder möter en illamående Röda Rosen (sailormoon vettu) i en pissoar (alltså inte i pissoaren, utan i rummet med pissoarer).

Du får gärna inspireras av någon/några av dessa låtar/artister(tryck på dem så kommer du till rätt youtube-sida):

Abba- Honey, honey
Arja Saijonmaa- Högt över havet
Beethoven- Månskenssonaten

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Maskerade Rosen, doh! Eller endymion om han styrs av onda krafter... :D

2009-10-28 @ 23:15:44
URL: http://kajsamagdalena.blogspot.com
Postat av: Linda

typiskt också kan du inte stanna hela söndagen? haha

2009-10-31 @ 17:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0