hej bloggen

Du kanske minns att jag skrev om tenta-ångest för några veckor sedan...?
Ja, efter tentan kändes allt bajs och de flesta trodde att omprov var ett faktum, även jag.
Idag var det dags att ta reda på resultatet. Nervös och darrig gjorde jag mig beredd på att möta min dom, se hur jag fått noll poäng och att läraren skrivit "Vad gör du på den här utbildningen? Åk hem till landet och gör det du är bäst på, köra traktor" längst ner på provpappret. Detta kändes extremt jobbigt då jag inte alls kan köra traktor.
Men kan du tänka dig att så var inte fallet...

FÖR

JAG

FICK

VG!

(ha i åtanke att tentan var svår, det inte gick att få mer än VG på denna tenta och att det bara var en till i klassen som fick det. Detta är inget skryt... ok det är jävligt mycket skryt)




Kommentarer
Postat av: Lindur

YOU GO GIRL!

2009-10-14 @ 10:03:38
Postat av: KUNGEN

SJÄLVFÖRTROENDE ÄR NÅGOT DU SKULLE FÅ OM DET FANNS PÅ BURK. SNART MASKERAD HAR DU FÅTT INBJUDAN FRÅN SYSTRA?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2009-10-14 @ 14:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0