!

Nattinattnattyeeeah! Det var längesedan jag satt uppe sent och bara hade det lajbans.
Har ätit chips till fördärvelse, lyssnat på skrikig musik och ballader.
Ritat sjöjungfrur med komplex och dansat fult framför en spegel.
Förut hade jag några vänner över för film-glo. De kom fram till att jag var desperat efter lööööve. Tack. Fast jag tjötade ganska mycket om alla vackra män. Mmmmm vackra män. Muhahaha.
Borde sova, borde borde borde. Ja, jag borde men jag vill inte!
Ska bara vara uppe och göra vad som helst och ingenting. Tänka sig att jag får det. Ingen kan skälla på mig och säga att nu är det minsann dags att sova.
Wäwäwäwä!
Kan lista trötthetsstadier...
  1. Sitter ner, ofta framför en film och har svårt att hålla ögonen öppna
  2. Har sjunkit ihop till en hög i soffan och rycker av sömnspasmer då och då.
  3. Vandrar omkring likt en zombie och står ofta stilla och glor in i väggen.
  4. Sluddrar och skrattar åt allt.
  5. Studsar omkring som en fyllekaja och skrattar mer (om möjligt). Det är vid detta tillstånd man känner sig smart och kreativ och vill ta över hela världen.
  6. Vilar ögonen lite.
  7. Somnar på maten/ritpappret/golvet/tangentbordet, ja vart man än befinner sig.
Den stilen ska jag nog köra ikväll. Har ju redan kommit till steg fem.

//turn it to a ballroom blitz

p.s. snygga höstlöv till dig och dig och dig...

AT-2009 obst.blogg.se©

Tjenare sängen! d.s.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha, skön lista där!

2009-10-11 @ 12:29:35
URL: http://notapoet.blogg.se/
Postat av: Lindur

haahahhaah ja du, jag skulle vart med :P

2009-10-11 @ 20:52:05
Postat av: pelle

ritat sjöjungfrur med komplex? snälla, snälla, snälla lägg upp det på bloggen. jag vill se!

2009-10-11 @ 22:39:54
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0