chokladkväll

Igår var det chokladkväll här i Newbridge. Vad menas med det?
Vi samlades ett gäng och åt choklad samt tittade på chokladfilmer hel enkelt.
Chocolat

Charlie and the chocolate factory


Inte nog med att de handlade om choklad, Johnny Depp var med i båda filmerna dessutom.
Liksom många andra har jag haft en "besatt av Johnny Depp-tid". Känslorna från den tiden återupplivades för en stund igår. I alla fall när vi såg på Chocolat... habbahabba.
I Charlie and the chocolate factory är han mest obehaglig faktiskt. Hallå, latexsnubbe.(ja jag vet att du tycker han är sexig där Helén, det är ok att gilla latex)

Sist såg vi... ja vilken chokladfilm?
Durururururururur(<----trumvirvel):
Beetljuice!
Va? Inte en chokladfilm? Jaja, bagateller.


Med magen full och illamående upp i halsen skildes vi åt vid elva och jag cyklade hem för att äta upp den överblivna chokladen. Hehe.

Kommentarer
Postat av: dreamtohack

HAHAAH så jävl tagen på sängen jag kände mg då jag läste det och tänkte nej nu måste jag försvara willy wonka då han är sekxig och då svarar du mig med ja jag vet att du tycker han är sexig Helén AHAHAH fan vad kul jag hade där haha u made my lonely night där! haha



Ojj haha jag har så gärna velat se chocolat efter att sett I love u man ... ser du den fattar du varför! AHHAHA



men jag såg en film som livade tillbaka känslor jag med! hahaha

han var ensamstående far och hade en liten dotter som blir kidnappad i stan och för att rädda henen måste han döda den kvinnliga borgmästaren den var spännande skulle sova men haha jag kunde inte så det blev en FÖRSOVNING dan efetr inte bbra! höll på att missa att lämna george i skolan hahah



men oj du måste ju se heath ledger, johnny depp, colin firth och han dvärgen ( mini me) i den nya filmen!! har sagt det till dig redan tror jag haha men endå! hahaha

2009-10-19 @ 01:08:35
URL: http://dreamtohack.blogg.se/
Postat av: dreamtohack

vad han såg jack sparrow ut på bilden liksom första gången jag ser att det e han som e han om du fattar??



och! haha komer du på besök gud vet om! ahha men då ska du med på simning och möta andrew som är jack sparrows kopia hahah faats tonåring-isch ahaha vet inte haha men du måste se:t ahah

2009-10-19 @ 01:10:30
URL: http://dreamtohack.blogg.se/
Postat av: Ironielle

Chokolat är en av mina favoritfilmer!

2009-10-19 @ 11:15:24
URL: http://ironielle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du också shoppa GRATIS på t.ex Nelly, Gina Tricot eller H&M?

Gör som jag och bli medlem på Gratisbio

som är en helt GRATIS sida!

Där får du poäng som du sen växlar in mot

presentkort eller biobiljetter!



Du får poäng för allt;

x Logga in

x Skriv gästboksinlägg

x Skaffa vänner

x Blogga

x Var med i tävlingar

x Svara på frågor

x Spela spel

x Shoppa

x m.m!



Du behöver bara 200 poäng

för att få ett presentkort,

och blir du medlem genom min länk:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=209988

får du 75 poäng!!

Bra va?

Det funkar, jag lovar! :)



2009-10-19 @ 13:24:36
Postat av: Linda

ojoj chocolat har jag glömt bort att se

2009-10-19 @ 19:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0