batgirl

En förändring har skett med undertecknads klädstil. Det som förr var färgglatt, fladdrigt och "pojkigt" är nu genomgående svart och farligt.
Som genom ett trollslag gick jag från att klä mig som vilket flan som helst till svarta Malin- havets fasa (kanske inte riktigt så överdrivet sjörövarstylish då!).
Jag tror förvandlingen skedde när jag köpte min nya kappa på second hand. Detta långa svarta klädesplagg innehöll förmodligen någon slags svartrockar-energi från tidigare ägare som nu applicerats på mitt annars så oskuldsfulla jag.
För plötsligt känns det tufft med nitar och svart ögonskugga igen. Jag dreglar över spetshandskar och tunga höstkängor. Det är som en sjukdom.

Så, om du är ute en sen, kall vinterkväll, frukta inte de fladdrande skuggorna i träden eller fotstegen mot den isiga asfalten. Det är bara obst som är ute på uppdrag.
Durrudurrudurru dudu BATGIRL! *nynnar batman-vinjetten*

Kommentarer
Postat av: Lindur

hahaha låter fint, du kan ha den stilen höst/vinter och färgglatt och galet på vår/sommar :D

2009-10-01 @ 20:50:11
Postat av: dreamtohack

hha vad fint!! hahha

jag har snarare blivit en gubbe som inerst inne vill ha på sig tights??

hahah jag vet!! tights normalt?? :S



men det är bara för att jag går så mycket hahah varför har ingen sagt att känslan med tyg mellan låren som gnider sig är så mysigt???

2009-10-01 @ 21:30:08
URL: http://dreamtohack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0