min tand rasar


Satt i godan ro och tuggade på en skumgodis när något hårt plötsligt dök upp i mitt tuggfält. Trodde först att det var en förhårdnad i godiset, sedan att det var en grusbit. När jag tog ut tinget och såg att det var en bit tand kunde jag se framför mig hur en gubbe stod i godisfabriken och rörde om i en stor gryta när han plötsligt tappade ner en tandflisa i vad som skulle bli min godis. Blä!
Men sedan tänkte jag till lite och kom ihåg att en mindre bit tand lossnat ur min mun för några veckor sedan då jag först upptäckte hålet. Phuu! Fast nej, dåligt.
Nu behöver jag en lätt akut tandläkartid istället för den 8:onde december som det var bestämt från början.

So long tandlösingar!

Kommentarer
Postat av: Linda

jävlar vilken stor bit!!!

2009-11-21 @ 16:02:41
Postat av: R

Så kan det gå när man är en liten godisråtta;)

2009-11-23 @ 10:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0