hallå där!

Studenten är öööööööver! Allt gick väl. Inga större skador eller missöden. Partyhatten är avtagen och nu stundar sommarlov och sommarjobb.
Jag skulle vilja lägga in bilder från studenten men eftersom min blogg inte gillar att ladda in mer än en bild per dag så skippar jag det.

Dagens yaaaay: Jag klarade 22 dutt med fotbollen! Det kanske låter lite, men testa själv så får du se hur svårt det är. Det är extra speciellt för mig eftersom jag suttit fast med nio-dutten i två år nu. Jag klarade äntligen tio och sedan flöt det på upp till 22 dutt innan jag gick in för att gömma mig undan knotten som försökte äta upp mitt huvud.

Dagens naaaay: Laddaren till mitt kamerabatteri är borta. Batteriet tog slut just när jag laddade in bilder så hälften av alla bilder från student och min systerdotters namnfest är inlåsta i kameran fortfarande. Damn. Bara jag inte glömt den hos Kakan, hon åker ju till Usa på söndag. Iiik. Leeeta.

Okok eftersom ni skriker efter det, en bild från studentdagen:


obst.blogg.se © 
Jag och Helén ser galna ut på två olika sätt. 
En maniskt stirrande med stelt flin och en som snart kommer bita sönder något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0