Tha slow rap

En rap till alla som stressar och planerar för mycket:

rap:
Här kommer tjejen 
som fattat grejen
"Hur kan man i tid va´,
när man ut på det kan dra?"
Sega och slappa.
Hör mig rappa.
Wickewickewicked!

För det är ju dags att skjuta upp
Inte vakna till en skrikande tupp
Vem vill komma i tid
genom att knarka speed?
Det är gött att ta det lugnt
Inte ta tag i allt som är tungt.
Låt mig ligga kvar
i soffan några dar.

sång:
En klackspark här
en klackspark där

rap:
skita i resten
sova på arresten.

sång:
Det kanske händer ibland att jag glömmer betala min räkning.
Det kanske händer ibland att jag sover bort arbetstid
Men att bara go with the flow
Är min grej
Jag kan inte säga nej. Aldrig.

rap:
Att göra det sedan
inte ta slut på ledan.
Detta står i min heliga bok
Jag orkar inte stressa som en tok.
De andra får vänta
Maria, Ulf och Kenta.
De kan stå några minuter till
Jag vill sova länge och ta det chill.

körsång:
Men vad säger kronofogden?

rap:
Det vet inte jag
springer ifrån dem var dag.

körsång:
Men vad säger mamma då?

rap:
Hon är likadan
Slappar i soffan hela dan.

Kom, kom igen låt inte livet rusa
All denna panik förbi susa
Ta lite chips, en fåtölj och läsk
Släng av tröjan och visa ditt fläsk

YO! 

obst.blogg.se ©



Kommentarer
Postat av: Lindur

HAHAHA

HAHHAHAHAHAHA

HAHHAHAHAH

AHAHAAHAHAHA

HAHAHA

2009-07-15 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0