fasen

Är klockan redan kvart i två?!
Damn it.

Men det är svårt att tänka på att sova när man är inne på msn med fina vänner och pratar om bajs... Eller när man tittar på gamla galna bilder.


Foto: Linda-kompis.
Helan agerar galen man som vill mörda manslukerska... Jah. Vadå, hade vi keramik-lektion? Näää vi lekte ju, hade inte tid för sådant tjaffs som att arbeta.

Jag börjar sakna det där röda.
Ääåååh nu kommer jag in i en såndär majgahd-rött-hår-är-schnyggt-period, men då ser jag bara bilder på när det är nyfärgat eller fixat. 
Plötsligt minns jag inte den fula ljusblonda utväxten som fick mig att se flintis ut, jag minns inte den fula matta orangea ton mitt hår tog efter ett tag, inte heller minns jag att mitt hår är platina och knappt har pigment och därför inte vill ta åt sig andra pigment, vilket gör att jag måste färga håret tre gånger för att det ska bli rött, och slitet.

Blööö, men slingor kan jag färga! Ja, nu när mitt hår äntligen fått tillbaka sin naturliga färg som jag väntat så länge på. Då färgar jag det igen! Yes.

Annars kanske en fin toning går bra. Inte knallrött dåva, utan mer orange (alltså äkta hår-orange, inte morot.)

Nä nu börjar jag igen. 


Behåll det blonda, det är ju så roligt när folk skämtar om korkade blondiner för sjuttielfte gången. Nämner inga namn, R.
Hehe.

Kanske blått hår...
NEJ!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

najs tatoo!!

2009-08-17 @ 09:34:16
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU SKALL VARA BLOND!

2009-08-17 @ 20:39:29
Postat av: Anonym

Jag har alltid sagt att du ser;) ut i ditt blonda hår påhopp hmm!!!

2009-08-18 @ 07:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0