uppe med tuppen

*Gäsp*
Tvingade upp mig vid sju för att tvätta.
Korridoren nere vid tvättstugan är verkligen läskig. Den leder långt bort mot horisonten och är full av mystiska dörrar.
Jag smög runt lite och hittade två torkrum och ett rum med en mangel och en isärplockad maskin. Längre än så vågade jag inte gå.
Det läskigaste rummet ligger ändå mittemot tvättstugan. En stor, tung järndörr som liknar en u-båtsdörr (ni vet en ratt mitt på dörren som man vrider). Denna dörr är öppen visserligen, men jag skulle aldrig våga gå in där. Sådana dörrar är ju sjukt läskiga när de stängs. *Knaaaaarrrkabäm* låter de och så är man inlåst.
Rummen innanför är mörka och det ser ut som att de fortsätter ända ner till kloakerna. Uhuhuhuh.

Det kallar jag spänning i vardagen.

Kommentarer
Postat av: lindur

skyddsrummet? jag fastnande där när jag var liten, et var hemsk

2009-09-10 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0