papier

Skit, jag har så mycket papper. Inte ritpapper alltså, utan viktiga papper. De ska skickas både hit och dit och jag har ingen kontroll och ingen hålslagare.

TO DO (och nu ska jag verkligen göra det också):

  • skicka in autigiroanmälan till länsförsäkringar
  • på något sätt lyckas aktivera internet permanent (bra att bredbandsbolaget INTE skriver hur man gör på hemsidan)
  • adressändra
  • skicka in något till skatteverket. vad det nu var...
  • skaffa en mapp att lägga kvitton i.
  • ringa fastighetsskötaren och fråga vad som är fel på mitt tv-uttag. Börjar bli trött på att kolla på gamla you tube-klipp om kvällarna.
  • kolla csn.
Gut. Nu ska jag göra det. Nu... eller kanske sen. Jaja.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kan det vara folkbokföringspapper till skatteverket? :P

2009-09-11 @ 14:39:24
URL: http://regnkatten.blogspot.com
Postat av: dream to hack

trodde då man läste överskriften att det skulle var värst att läsa!!!

men neej! man letar efter skicka ett vackert brev till Helan (skulle gissa på att du skulle skriva det) ni gör der´t alltid, jag måste nog säga frö jag tror inte jag sagt det men det är FULT!



/ besviken

2009-09-13 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0