lätt ångest och bildterapi(vad nu det är för något)

Tenta på lördag, jag hyperventilerar redan.
Tänk om jag kommer dit efter att ha råpluggat och sedan inte förstår ett dugg. Tänk om jag den mest korkade i hela kursen? Tänk om tentaanmälningen inte gick igenom! Tänk om jag går till fel sal och tvingas skriva en tenta om nanoteknik istället för en tenta om Nyckebegrepp inom Kommunikation. Jag kan ingenting om nanoteknik!


AT-2009 obst.blogg.se©
En bild som representerar lugn och harmoni. Kolla bara, solnedgång, växtlighet och öhm rogivande färger.
Den ska jag titta på när hjärtat slår i otakt och prestationsångesten hänger på mina axlar.

Nu ska jag diska, igen...
Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Lindur

när du köpa ny kamera?

2009-09-30 @ 15:25:47
Postat av: obs

Freitag, Mediamarkt im Kalmar, Yehpeey!

2009-09-30 @ 17:16:40
URL: http://obst.blogg.se/
Postat av: pelle

Det är lääääääänge kvar till lördag. Hela två dygn att plugga kvar på. Chilla;)

2009-09-30 @ 19:34:10
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0