give me a sugar pill

Äsch, jag skiter i det där självbestämda klagomålsförbudet. Idag låg jag i sängen och flämtade av smärta.
Ja, vi snackar äkta ondska i min hals. Tänk när Nero i The Matrix får någon slags flytande bly som rinner ner i hans hals. Nu vet ju inte jag hur det känns, men jag kan tänka mig att det är såhär;

"Aaaaaaahgurrgleeeaaoaoaoao!" *Bly forsar ner i munnen och skrattar elakt*

Sen stelnar blyet till en liten kula precis nedanför den där roliga hudslamsan som hänger i svalget. Blyet är obekvämt, det sitter fast och är extremt tungt och kallt. När Nero sväljer så åker blyet upp och ner längs övre delen av halsen och det ger en slags huvudvärk i halsen...typ...eeeh halsvärk.

Stackars Nero. Och stackars mig som känner likadant. Det är inte lätt att ha bly i halsen.

En tid på vårdcentralen är i alla fall fixad imorgon. Till dess ska jag trösta mig med chips. Det har blivit mycket tröstmat de senaste veckorna. Snart får jag börja tröstträna istället.

//hon som inte kan svälja något vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0