ett, två, tre, fyra, jag är en partymyra!

Första riktiga skoldagen (egentligen är det andra "riktiga" skoldagen men jag var ju så lägligt sjuk i torsdags).
Det var roligt, på riktigt. Alltså inte asgarvsroligt, utan trevligt och intressant. Det känns som att den här kursen kommer vara kul rakt igenom. Att sen använda det vi lär oss i denna kurs till det praktiska är ju bara underbart.
Jag offrar till Ganesha av nöjdhet (ja, det ordet finns. jag uppfann det nyss) och klappar mig för magen som nu är mindre orolig.

Ikväll är det le fest in le skola. Så skönt att det inte hålls i stora staden tre mil härifrån. Nu kan jag cykla på fem minuter, det är kung!


AT-2009 obst.blogg.se©
Titt så glad jag är... riktigt sprudlar av glädje (ok, läppen är dåligt retuscherad, men jag ville inte att det snuskiga munsåret skulle synas)

//polare till Ganesha

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Heja Ganesha! :P

2009-09-07 @ 14:48:57
URL: http://kajsamagdalena.blogspot.com
Postat av: knivlisa

Hehe tack! Att jag inte verkar efterbliven alltså..

2009-09-07 @ 16:54:19
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vill vara med!

Så fint du har det, asmysigt!

Jag älskar sovalkoven <3

vackert

jag kanske ringer till dig någon dag jag har ju ett så fullspäckat liv nu så jag vet inte om jag hinner (spricker av ironi)

2009-09-07 @ 17:57:34
Postat av: Mimo (fashion stylist i Paris)

Vilka fina ögon du har!

2009-09-08 @ 14:51:33
URL: http://mimostyle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0