vuxen?

Gissa vad! Idag bokade jag tvättid för första gången. Så coolt! (ha i åtanke att jag bott på landet i hus hela livet, tack. saker som detta är spännande).
Eftersom trosförrådet började sina kände jag att det nu var dags att ta det stora steget och bli vuxen!

En mossig trappa ledde ner till en knarrig dörr. Innanför den knarriga dörren fanns en lång korridor med flimrande taklampor. Mitt på väggen hängde en tavla med lås på. Jag stack in en nyckel i ett av låsen och vred till. Med en knyck drog jag sedan bort låset och placerade in det på en annan tavla full av siffror och datum.

TA-DA! Tvättid kirrad.

Kräftorna har absolut inget med saken att göra.


Från lördagen då några från klassen ordnade kräftskiva. Jag lärde mig att det som jag trodde var kletigt bajs i magen på kräftorna faktiskt var ätbart "smör". Soft.


//snart rena kläder-tanten



Kommentarer
Postat av: dream to hack

ok för det först avad mycket du skriver hur ska nån orka läsa det hela?? så vi kolar bilder hahah....

Och vad är det med universitet och kräftskivor???

just nu sitter jenny på kräftskiva och nu ser jag detta??? varför gillar jag inte kräftstjärtar??



2009-09-13 @ 21:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0