rita kleta rita

steg 1: blyertsskiss


steg2: fylla i med tunn tushpenna


steg3: måla med akvarellpennor

AT-2009 obst.blogg.se©

Japp, det är ekollon till höger på sista bilden. Fråga inte varför, för jag kan inte svara.
Steg4 var att smeta runt i photoshop och hoppas på det bästa.


update: Anledningen till att jag är under vattnet? Öhm.
Jo, jag älskar att bada! Och så känner jag (typ) alltid att jag tagit mig vatten över huvudet. Som nu när jag säger att det här ska vara en foto- och illustrationsblogg. Jobbigt, för nu har jag ställt krav på mig själv.
Och att börja högskolan, aaaah studera! Vad är det?!

Bra förklaring va?

//tack ohej

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Fint!

Och ja. Skitbra förklaring!!!

2009-09-20 @ 14:19:08
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0