ofrivillig träning

Ja, idag var det alltså dags att skicka kameran.
Då posten inte skickar paket efter klockan fyra och klockan var halv fyra när jag cyklade hemifrån så kan man säga att jag var sent ute.
Detta resulterade i supermegasnabbsvettcykling. Fem minuter och många väjningar för bilar senare, kom jag andfådd och förvirrad fram till posten.
Efter att ha äääeeeh:at en stund lyckades jag framföra att jag ville skicka paketet med postförskott, men då jag inte är ett företag så gick det inte. Whatteheck!..
Blev hänvisad till Bussgod och räsercyklade då dit istället. Där gick allt finemang tills det var dags att skriva kontonummer. Hmmm... ja det kan ju vara bra att ha om man ska sälja något.
Ett "Kommer strax" och sedan swosh ut genom dörren och upp på min springare, nej cykel menar jag.
Trampa hem, irra runt i lägenheten, trampa tillbaka till Bussgods.
Flåsa, svettas.
Det hela var himla snurrigt men till sist kunde jag cykla hem igen. Då flåset var uppe och andan föll på cyklade jag även übersnabbt den sträckan.

Det var dagens workout. Tack för det.

Kommentarer
Postat av: Lindur

hahahaahahahahahahah du ska då krångla till det

2009-09-30 @ 15:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0