Nähe?!

Vanuråååå?

Är det möjligt? Kan jag? Yyyyyaaa.

Det förstod man mycket av va?
Nä men det är såhär; jag skaffade en ny blogg på blogspot.com eftersom det inte fungerat att fördela texten på den här bloggen... Men så plötsligt, som genom ett trollslag så fungerar det. Jag kan tillomed skriva i fetstil!

Jaha, men då byter jag väl inte till blogspot då... trots det fina namnet jag kom upp med. Blogg.se har jag haft så länge och förstår mig mycket bättre på.

Hmmm, det känns nästan lite tomt. Jag ville ha en nystart (som vanligt). "Blogga på båda" ropar en fågel.
Kommer aldrig hända, jag är på tok för lat för det. Onödigt dessutom.
Här är den i alla fall (plötsligt kan jag även länka. Vad är detta?!):

http://spoksnor.blogspot.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0