koncentration baby

  1. Lägger mig i soffan för att läsa "Kommunikationsteorier" av John Fiske.
  2. Hehe, han heter fiske i efternamn. (funderar en stund på om han alltid bär fiskehatt och luktar strömming)
  3. Hur långt tid har det gått sedan jag åt? En timme? Hungrig.
  4. Jo kommunikationsteorier var det ju...
  5. Vad är det för brun fläck i taket?
  6. LÄS DÅ!
  7. Hehehehe fiske.
  8. Hmm det var längesedan jag fiskade. Måste göra det i sommar, eller kanske pimpla i vinter.

Ja, och ungefär där ger jag upp.

Kommentarer
Postat av: pelle

hahaha, så där funkar det för mig med. så du är inte ensam ;D



katterna heter, enligt bildens ordningsföljd; signe, rrrachel, katten, håkan, snoris och ozzy :)

2009-09-22 @ 22:35:21
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0