goodbye my lover





Japp, som man säääkert kan förstå av vågen med obst-bilder så ska jag sälja min kamera. Buhu!
Den har servat mig väl (trots allt, Linda ;)...).
Nejnej lugna er, jag ska absolut inte sluta fotografera. Ta det lugnt säger jag, sluta skrika så fördärvat.
En ny kamera ska införskaffas såklart, men denna gången en Canon.
Kände efter några månader att jag vill uppgradera, och det med en canon. Ja, då kan Linda och jag ha fotosessions och jag låna hennes många objektiv...hehe.
Imorgon går jag med paketet till posten. Vemodigt men spännande.

//rubberface


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Canon is the shit! :D

2009-09-27 @ 19:26:14
URL: http://regnkatten.blogspot.com
Postat av: L

YEEEEEEEEEEY!!! då kan vi fota och du låna min nya blixt o allt hihihihih jag blir alldeles bubblig, jag håller med kajsa

jag har dessutom fått/lånat farfars kamera en gammal pentax med svartvit film! :D:D

2009-09-27 @ 21:13:56
Postat av: Lindur

När och var ska du inhandla canon???

2009-09-27 @ 21:18:28
Postat av: Lindur

jag måste spara för att kunna resa till dig 400 kr tur och retur!

2009-09-27 @ 21:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0