nattliga bestyr

Jag har en stark känsla av att jag gick i sömnen inatt.
Det är nämligen så att jag ganska ofta registrerar vad jag gör under sömngång. Det går inte att styra det jag gör, men jag minns det ofta morgonen efter.
Imorse vaknade jag med en konstig känsla i magen, efter att ha funderat en stund så fick jag upp minnesbilder av att jag sitter i sängen och håller en kanelbulle i handen. Jag minns också en känsla av bulle i munnen...
Mycket riktigt, när jag kollade i köket efter de fyra bullar som fanns kvar igårkväll så fanns nu bara två.

Jag har alltså ätit bulle i sömnen. Det känns ju bra. Om siffran på vågen ökar så behöver jag inte undra varför alltså.

Kommentarer
Postat av: Lindur

hahahahaahahah vad fint, det känns som om de borde göra ett wallace and gromit om detta

2009-10-05 @ 19:19:45
Postat av: pelle

hahahaha! tur för dig att det var kanelbullens dag igår då ;D

2009-10-05 @ 21:36:07
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0