dude, it´s over

Tenta- avklarad.
Eller jag vet ju inte om jag klarade den. Behöver inte säga annat än att det var svårt. Frågorna var så snurrigt ställda (självklart med flit) så till en början ville jag gråta en skvätt.
Men efter att ha läst igenom dem sjuttielva gånger så hade jag ett hum om svaren i alla fall.
En timme minst var man tvungen att sitta. Efter tjugo minuter märkte jag hur de flesta lade ner pennorna och började stirra ut i tomma intet. Prick på klockslaget då vi fick gå, reste sig mer än hälften och lämnade in sina tentor.
En lång väntan hade det varit, en väntan som jag spenderade med att rita dinosaurier på kladdpappret. Kändes vuxet och moget.

Nu ska jag släppa tentan och se på bra, intelligensbefriad film. Hurray!


Kommentarer
Postat av: Lindur

vad bra! tror jag :S

2009-10-03 @ 13:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0