bababababaaaaarrra dumtjickatjack ASkalas!

Hohohoho! (som Tigger)
Tjenamors. Det här är inte klokt...alls. Jag drack kaffe förut eheheheheh och mina fingrar skakar nu hejdlöst. Jag sitter på en stol men mina rumpmuskler rycker så mycket att jag studsar upp och ner. Socker finns även det i mitt blodomlopp. Du kan ju tänka dig. Helt bananas.
Nyss kom jag på att jag vill rita, JA RITA! Blev glad, skuttade runt i lägenheten och slet fram ett block ur skrivbordslådan. Kaffeinspiration.

Hemligt meddelande till Linda(shhh säg inte till någon): Du vet ju hur jag kan vara när jag är glad och pigg... Tänk dig nu detta gånger tio. Galet. Galet säger jag!

Funderar på att springa några varv runt huset.
nej nu måste jag rita...JA RITA!
Hahahahahhuhuhu!


p.s. Hej gud. Det sorgliga är att jag nu låter, slår på saker och blipbloppar lika mycket som min lillebror brukar göra. Det som annars irriterar mig något helt förbannat. Why god, varför?
Jag är precis lika jobbig som min lillebror, det är bara att inse. d.s.


Aldrig mera kaffe, jo alltid kaffe. Asglad, pigg och stirrig. Älskart.
Som vanligt fast gånger tio. Som sagt.

Kan man få kaffebaksmälla? Kommer jag minnas detta imorgon? Många frågor, inga svar.

Ajöken pöken!

Kommentarer
Postat av: Lindur

hahahahhahahahah, du ska inte dricka kaffe eller tequila :P

2009-10-01 @ 20:48:40
Postat av: dreamtohack

aahah ojj OBOY effekt??



nej men det gillar vi (inte jag själv) men att du dricker kaffe i en svart rock med höga stövlar hahaha



ojj RITA!! då vill du väl ha en ny challenge?? hahah ska rita en bild åt dig nu bara för det hahah måste komma ihåg vad det var bara hahah

bowling, mattant och clown making love to sweet (TECHNO TETRIS)?? hhaha



2009-10-01 @ 21:33:04
URL: http://dreamtohack.blogg.se/
Postat av: Lindur

jag har kommit igång med bloggandet igen eftersom jag har börjat på nytt behövr jag en ny bakrund en fräch start, jag tänkte kanske en bild på regn? Kan du ordna snälla :) När du får tid såklart.

2009-10-01 @ 22:27:10
URL: http://atchoo.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jisses... fick värsta hjärtattack här!!

2009-10-02 @ 00:43:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0