sprungit in i höstväggen

Det har varit för mycket på sistone. Samtidigt som uppgifterna i skolan fyller på, blir kvällarna mörkare och jag likaså.
Det är bara att inse, jag är en person med ångesten på axeln. Den hoppar fram då och då, om hösten kan den tydligen gripa sig fast om jag inte aktar mig.
I alla fall, jag har efter ett spontant hemhembesök och chokladfyllda kvällar jobbat mig uppåt och orkar nu äta något åtminstone en gång om dagen.
Känner mig nästan lite glad igen, men den där elaka ångesten krälar runt inom mig och kan fälla ut klorna när som helst.
Därför tar jag saker bit för bit. Försöker se postitivt på små förändringar och inte stressa upp mig över skolan.

Tänkte bara dela med mig för mina tre(eller vad det nu är) läsare.


Hare gött.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Skönt att höra! Örebro och Gustavsvik-förslaget är kvar fram till mitten av januari! Efter det kanske jag kan skicka över lite kanadensikt choklad till dig, om jag har råd :O

2009-11-11 @ 22:53:00
URL: http://kajsamagdalena.blogspot.com
Postat av: Kajsa

kanadensisk såklart, inte kanadensikt. Det vore konstigt!

2009-11-11 @ 22:55:41
URL: http://kajsamagdalena.blogspot.com
Postat av: lindaaaaaa

Åh jag vill åka till dig!

2009-11-11 @ 23:07:16
Postat av: R

Synd att jag inte kan närvara i helgen. Hoppas ni får det kul ändå har sagt att vi ska åka ner så jag med får se ditt lyxiga första egna hem. Har ju ingen att retas med;) Vill du prata eller så skicka bara ett sms så ringer jag ;) Tjohej!!

2009-11-13 @ 13:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0