mornin starshine the earth says hello!

Ehm...
Det finns en liten risk att undertecknad glömde bort att sova inatt.
Hur glömmer man en sådan sak undrar du nu.
Jo det är bara att sätta rumpan på en obekväm stol vid 22-tiden och surfa runt på internet tills ögonen blöder. Så pang bom är klockan 06.00.

Det finns två alternativ för hur jag kommer bete mig idag:
1. Bängtrött, somnar med huvudet på tangentbordet under grafiska verktyg-lektionen. Släpar omkring på kroppen som om den vore en påse mjöl.
2. Hybris. Flamsig och "pigg". Alltså så trött att jag beter mig som ett energiknippe. Rusar omkring och babblar, får ingenting gjort heller. Slutar i en sovande hög inne på skoltoaletten med byxorna neddragna.


Kommentarer
Postat av: Lindur

alternativ 2 har jag mött ett par gånger hhaha

2009-11-26 @ 10:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0