snart hostar jag blod

Det är cool. Eller inte.


En annalkande studentvecka ger lyckorus och framtidsångest. Arbetsproverna är ivägskjutsade i alla fall, så förhoppningsvis är inte höstens schema helt blankt.
Tänk om jag växer upp till en elak liten reklamare. En grafisk designer med svarta bågar (utan styrka i såklart annars blir jag bara yr och kräks), strikt toffs och svart polotröja. Ohoh en mac book måste jag ha också, och senaste photoshop.


I och för sig kan jag tänka mig att jobba på en grisfarm också. Men inte i kassan på Konsum, där går gränsen.

En bild som inte har att göra så mycket med varken studieval eller framtida arbete. Förutom att jag antagligen skulle bli sådär gurglande glad om jag kom in på skolan och fick leka med reklamare.



obst.blogg.se ©

Kommentarer
Postat av: kungen

lika söt som pappa ;)

2009-06-03 @ 21:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0