sent om natten blir det lätt lite underligt inne på ansiktsboken

 

00:25Astrid

ska vi ge selena en korv

jag dricker blåbärssoppa

äter du kines? :O

00:27Karin

njet. jag gjorde det igår med lisa och daddy-o

nu har jag precis kommit hem från att firat david

vi fikade och jag åt tvp stora potioner av äppelpaj!

00:28Astrid

Mmmm äppelpaj!

00:29Karin

det var en speciell kaka för de var björnbär ovanpå

haha

det är det verkligen inte

00:29Astrid

ok selena present

00:2
00:29Astrid

hon måste få något onödigt

gärna lite plastigt

och kul

00:29Karin

ja någonting roligt

00:29Astrid

eller assnyggt asbra och asfint

svårt

00:30Karin

ska vi gå på stan på onsdag?

00:30Astrid

kinderägg!

alla älskar kinderägg

tror jag'

ja stan

ska linda med till grillen?

00:30Karin

kinderägg låter finemang!

vet ej

00:30Astrid

hmmm

hon svarar inte på nattliga sms

kosntigt va

:P

fasen vad ledsna dessa smileys ser ut

:p borde ju se lurigt glad ut

inte spökledsen

:D

00:31Karin

som den gör på msn

00:31Astrid

tillochmed den asglada ser sorgsen ut i ögonen

ja msn är glada

och lite irriterande 

00:31Karin

si

00:32Astrid

:O :D :) :p

sorgsna själar

00:32Karin

vad fasiken astird!

00:32Astrid

hähähä

00:32Karin

skickar du alla smileysar som finns nu eller?

00:32Astrid

ja :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0