piller

Nu har jag fått meducin mot värk och sveda. En mildare form av penicellin. Känns bra, och lite farligt. De kan nämligen till stor risk ge diarré. Jag hoppas innerligt att jag inte är någon av Fler än en på hundra som får biverkningar. Annars blir det hej då studentvecka och hej herr toalett (ja min toalett är en snubbe).

Mösspåtagning. Det låter spännande va? Jo i morgon ska vi ta på oss studentmössorna, sen ska vi ta av dem och gå på fest. 
Min mössa är liten. Nej, vi tar om det där. Min mössa är inte liten, mitt huvud är stort och har helt fel form. En snygg frisyr är ingen idé, det är bara att vattenkamma håret bakåt och glömma att det existerar. Taskiga gener, men jag kan låtsas att det finns mer hjärna där inne i huvvet än vad det gör för andra småhövdade varelser. 
En klen tröst, för jag har nog mest sjuka tankar och kemiska obalanser i den där stora hjärnan.





p.s. Gaaaah, jag fick skriva om inlägget sex- sju gånger innan alla fula upprepningar försvunnit. Det finns definitivt inget annat än kemiska obalanser i min hjärna. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0