tinky winky, dipshit, lala, poo

Hmmm, det kan vara så att det är natt nu, eller kanske morgon. Jag är inte säker, min hjärna är nämligen lite mosig.
Igår hade jag ett fotojobb. Det var spännande och som vanligt förvirrande. Senare på kvällen precis när jag redigerat klart och valt ut bilder så lyckades jag mitt spån att radera mappen med de utvalda bilderna. Det var bara att börja om från början med originalfilerna. Jag grät en tår då och svor över min hamsters grav.

Så vid halv tre var jag färdig med det, sen fortsatte natten framför photoshop och iphoto som behövde tömmas.

Det är något med natten innan avresa. Jag kan inte sova. Det beror inte på reseångest (bara när det gäller flyg), nä det är snarare en slags rastlöshet och förväntan. En jag-vill-åka-nu-inte-tråksova-känsla.

Nu går solen upp.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

När solen går upp är det morgon =)



Sv: KRÄÄÄKS!!!!!

2009-07-29 @ 10:01:23
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0