slemmi slem slem

Tjo!

Nu har jag bott i Lindurs soffa i en vecka. Vi har cyklat och badat, sett tusen filmer och tusen tv-serier, ätit skräpmat och sjunkit allt djupare ner i soffan.
Men nu är jag hemma och är redo för nya tag. Alltså att bo i min soffa och äta potatissallad.

På söndag ska hela tjocka släkten på mammas sida åka till skåneland och vara allmänt skåniga. Jag vet inte riktigt vad som är planerat där men Tomelilla låter ju som något roligt att vara i. När hela tjocka släkten åker hem så stannar jag med familjen i några dagar till för att vara mer skåniga och kanske besöka Hasse- och Tagemuséet. 

Det blir fett.

För övrigt så har jag blivit förkyld igen (som om jag ens hunnit bli frisk?). Det ska va gött o leva! Speciellt med sparrissmakande slem i halsen.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0