people always told me, be careful who you love

I morse hade jag en mindre trevlig dröm/hallucination. Jag vaknade runt halv sex och trodde att jag inte sovit en blund sedan tre. När jag vände mig för att somna om så klev Michael Jackson in i mitt rum och lät sådär Michael Jackson-aktigt. "Auuuw!"
Jag blev självklart asrädd och kröp in under täcket, ändå kunde jag hela tiden se Michael Jackson. 
Han började skifta mellan att se ut som han gjorde innan ansiktet legat allt för mycket under kniven och hur han ska sett ut när han dog, flintis och extremt mager. 
Efter att ha gått runt lite i och utanför mitt rum berättade han att han ville säga adjö till världen och även be om förlåtelse till alla han någon gång gjort illa (jag vet, jag låter som värsta tv-mediumet som lollar omkring i hemsökta hus). 
Under tiden som han berättade detta lät han även ljuda några spontana "Auuw" och "Oooh" samtidigt som han tog en moonwalk, gjorde fame-hopp och knäppte med fingrarna.
Det hela slutade med att han dansade en hel dans och sjöng ett medley av sina mest kända låtar.

I efterhand låter det kanske som en spännande upplevelse, men jag är dessvärre rädd för spöken.
Ett "Hej då Michael Jackson" antar jag att han ville ha så då får han det.

Hej då Michael Jackson.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0