nu är det klippt




Avkapat då mitt hår blivit jämnlångt och extremt platt. Kolla bara, jag har inte ens försökt platta till det. Noll volym hej.
Nu kanske det går att få fason på håret om jag sprayar i en liter spray på morgonen och rör mig som en robot hela dagen för att inte skaka till frisyen (ja, jag kommer gå runt i mössa och ge blanka fan i om hårstråna ligger hit eller dit)

Gillar att bilderna är extremt seriösa. Speglar min personlighet så mycket...naat(var tvungen att lägga till "naat"et eftersom folk tyvärr inte förstår ironi särskilt ofta. Skrev "naat" istället för "not" eller "inte" för att det skulle låta lite tuffare. Känns bra nu. Tack och godnatt).

Hejs.


Kommentarer
Postat av: Linda

well i like it!

2009-12-20 @ 18:28:09
Postat av: R

FOXY!!!!

2009-12-23 @ 06:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0