var när hur va?!

Inte visste jag att det skulle vara siitsvårt att packa. P
enslarna och blocken och allt tjockablök... ska de packas ner i skrivbordskartongen eller?
Det är sådana saker som jag antagligen behöver ganska tidigt i skolan, men skrivbordskartongen är den som ska packas upp sist. Och det går ju inte om saker jag behöver direkt ligger i.
Och alla badankor! Vart ska de få plats om jag inte har en badkarskant? Tänk om det är en dusch i lägenheten.
Ska jag packa en låda med enbart toalettgrejor? Ska den då innehålla tandborste? (för den behöver jag ju i dagarna).
Ska badankorna i där också? Jordgloben då? Den är stor och otymplig men ack så vacker. Blir det bara krångel eller är det värt det att ta med den?
Förresten, ska jag sätta fast min nya ringklocka på cykeln nu, eller vänta till Nybro så att jag inte riskerar att klockan går sönder? (men då är risken att jag slarvar bort den i flytten).

Blaaah i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mina badankor ligger i en väska för dom för inte plats någonstans T.T Mina stackars ankor! D:

2009-08-26 @ 16:29:08
Postat av: Anonym

ta med jordglob ja!

2009-08-27 @ 12:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0