tuggar och tuggar och tuggar

Nu är jag hos Lindur.
Kakan är här med. Kakan som hållt sig i staterna hela sommaren. Hon hade med sig presenter!

Åhh sweet heaven, jag fick 1,5 kg runda tuggummin. Började nästan gråta och var tvungen att hyperventilera i en sittpuff på golvet. Så snällt. Jag glömmer alltid att fixa gåvor till mina vänner under utlandsresor. Har fullt upp med att besöka nudiststränder och äta allt socker jag kan komma över.

På kvällen läste vi barnsagor och jag sjöng vaggvisor så att Kakan och Lindur skulle få sova sött.

Ursäkta nu måste jag gå och kräkas tuggummi.


En bild som inte alls har med saken att göra. Jag säger hej då till gipsrummet. Inte alla som gjort det!

Lindur tog bilden. obst.blogg.se


Kommentarer
Postat av: NAISY- Anna i Landet Upp och Ner

Jag blir också alltid helt gråtfärdig av presenter. Att nån kan vara så snäll att tänka på en, liksom. Sen att jag grinar av precis allt har inte med saken att göra. :)

2009-08-24 @ 07:27:41
URL: http://naisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0