meepmeep

Gissa vad jag ska göra idag...

Laga falukorv i ugn!

Fast det är ju inte speciellt spännande (men det kan bli om jag tänker på min kulinariska oförmåga...hehe).
Nej det riktigt spännande är att jag ska åka tåg och sen buss för att landa i Finspång (the city of all cities, typ). Där ska jag leka runt i några dagar med Lindur och Kakan.
Kanske händer det någon natt att jag smygbloggar från Lindurs dator. Men det måste förbli en hemlighet.
Jag ska klä på mig svarta tighta kläder, ha svart mössa och tjuvmask för ögonen. Sedan ska jag shang haia (alltså, sparka jättehårt och göra karate-rörelser med armarna...jag kallar det shang haia...öööh) mig in genom Lindurs dörr, klättra upp i taket och fram till datorn.
Så ska det gå till.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0